Hemma igen...


...Punkt. Punkt. Punkt. Lite så känner jag. Punkt. Punkt. Punkt...



Har varit uppe i två dygn nu (om man bortser från några små powernaps på planet som gick från Kuala Lumpur till Amsterdam.) Försöker att hålla ögonen öppna men nu känns det meningslöst att end försöka längre..

Sen så skulle jag ta en bild på mig själv, men det blev bara pruttsuddiga bilder, suddiga bilder som gör att jag ser typ blek ut. Men trött som jag är orkade jag inte ta flera bilder...

Ville bara säga "-Hej" och att jag är hemma igen. Dock inser jag hur bitter jag låter över att vara hemma igen. Och det är fan ingen lögn. Jag vill resa meeeera!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka till kylan! O du ser visst brun ut, du ser jättefräsh ut :)

2011-01-31 @ 09:07:02
Postat av: Anne

Välkommen hem! Ja, här har du en till som till resa mera...fick ju mersmak när jag o min man var till Mauritius i december, där gifte oss =) Paradiset med underbara stränder o härliga bad....Längtar tillbaks!!!

Hoppas vi kommer iväg i december igen...just nu kan vi inte resa eftersom jag är gravid i v 31..



Kramisar

2011-01-31 @ 10:03:40
Postat av: iréne

Välkommen hem. Du ser härligt brun och fin ut så nu känner man sig ännu mer grå och blek. Hoppas du har haft det underbart och laddat batterierna.

2011-01-31 @ 10:31:05
Postat av: Sara

Längtar efter att få se massor av bilder på din resa! :)

2011-01-31 @ 15:35:33
Postat av: Linda!

Välkommen hem!! du ser så brun och fin ut!!

2011-01-31 @ 18:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0