Morrn, morrn


God morgon vänner!

Jag är hemma idag - igen. Dock mår jag mycket bättre, febern är borta och hostan är mycket bättre. Jag har haft den här jäkla hostan i en veckas tid nu. I helgen hade jag så ont i rygg och mage/lungor av allt hostande, plus att halsen blev jätteirriterad och öm. Men nu börjar det äntligen släppa!

Det är så himla fint väder ute, så jag funderar på att gå ut och ta en liten promenad, för att känna efter lite smått hur hostan reagerar. Så det blir kanske en liten prommis och sen en sväng till Centrum för att handla. Har ingen frukost tills imorgon och inte heller någon middag tills ikväll. Jag har massa vitt vin kvar i kylen så jag funtar på att göra en svamprisotto till middag. Jag har riset, vinet, buljongen, citron och parmesan, jag saknar bara - svampen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0