Depp.


Japp. En riktig bloggtorka har jag haft. Och jag känner knappast att suget för att blogga har kommit tillbaka.. Men eftersom att jag ligger hemma och är sjuk och är allmänt uttråkad och jag ändå surfar på nätet så varför inte?

Så, jag kanske ska berätta vad som har hänt under dessa två veckor?

- Jag har varit i Åre med jobbet, bott på Copper Hill ätit god mat och haft team-building aktiviteter.
- Jag har målat om i vardagsrummet. En "äggskalsvit" färg som jag är skitnöjd med. Tack snälla pappa för all hjälp <3
- Jag har fyllt år (i lördags) och hade samtidigt en liten inflyttningsfest för mina närmsta vänner.

Nu behöver jag desperat något annat kul att se fram emot. Fy fan va det är trist just nu. Jag vill ha sol, bad och värme. Jag har aldrig känt av en sådan kraftig "efter-semester-ångest" förr. Det suger. Hästpung.


Kommentarer
Postat av: Iréne

Grattis i efterskott.

2011-02-21 @ 23:31:15
Postat av: Ann

Grattis i efterskott :)



Tänk positivt, snart är VÅREN här och man kan sitta ute och fika...UNDERBART <3

2011-02-22 @ 11:28:43
URL: http://www.solanderbay.blogspot.com
Postat av: Anne

Grattis i efterskott!

Här är det en till som är neråt pga detta vinter o snö =( Längtar också efter sol & värme!!!

Skulle åka utomlands på direkten om jag kunde..men det går inte pga är gravid i v 34..får ju inte flyga längre..

Ha en bra dag o krya på dig!

Kramis

2011-02-22 @ 11:54:03
Postat av: Camilla

Grattis i efterskott!

Med tanke på skitvädret så har du all rätt att efter-semestern-deppa. Så det så! Kram.

2011-02-22 @ 17:10:00
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 @ 17:28:13
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Anette A

Grattis i efterskott snygging! Du kanske känner dig nere men du ser pigg och fin ut som tusan! Håll ut, snart är våren och sommaren här! Stor grattiskram

2011-02-22 @ 20:06:50
Postat av: JohannaMariaMs



Tack snälla ni för gratulationer och för ert peppande! Våren och solen är definitivt efterlängtad!



Anne - Vet inte om jag tidigare har gratulerat dig till graviditeten?? Om inte, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS! :D Inte lång tid kvar nu :)

2011-02-22 @ 21:48:40
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej igen..

Tack för gratulationerna =)



Nä, det är inte lång tid kvar...gulp...börjar känna mig lite stressad, måste hinna med så mkt..har ju inte ens bestämt barnvagn mm..lite sent ute!



Har idag vaknat med tuppen, redan kl.04,00, kunde inte somna om. Men jag har hunnit med mkt, som städa, tvätta, baka, rensa garderoben på kläder man inte längre vill ha, vart en hel fylld svart sopsäck. Känns skönt nu efteråt =)



Ätit gårdagens rester till lunch o bebben i magen har vaknat o röjer på som sjutton..

Ska nu ta en skön, varm dusch o sen blir det gå ut m lilla Lasse...sen iväg o handla mat mm.

Sen är jag nog helt slut! Lär väl somna i soffan ikväll, misstänker jag ;-)



Ha en bra dag !



Kramis

2011-02-23 @ 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0