T i s d a g


Hej vänner, hoppas att ni mår bra?

Jag känner mig på topp idag, vilket jag inte gjorde igår. Satan vad jag var på dåligt humör och tyckte synd om mig själv. Inte blev det bättre av att det går magsjuka på jobbet och jag började känna av min mage. Nu blev det ingenting *peppar, peppar ta i trä* men magen känns fortfarande bubblig och lite mysko.

Annars då? Annars händer inget speciellt faktiskt. Jag är inte färdig med alla julklappar och jag vet inte alls vad jag ska köpa till de jag inte köpt till än. Känns inte så jättebra kan jag meddela.

Kan inte fatta att det är julafton om 4 dagar! Vad bli det, dan före dan före dan före dopparedan? Typ?




Kommentarer
Postat av: Linda

Vill önska dig en riktigt god jul tjejen! Stor kram

2011-12-23 @ 13:21:41
URL: http://livingmylifeforme.spotlife.se
Postat av: Iréne

Är allt bra med dig?

2012-01-19 @ 10:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0