Prommis


Under de senaste två veckorna har en förkylning hindrat mig i min träning. Det har resulterat i att jag kommer hem tidigare då jag åker direkt från jobbet hem. Väl hemma blir jag hungrig på typ en gång och ställer mig och lagar mat vid 17:30 och äter typ 18:30. Sen blir jag sugen på att småäta när klockan är runt 20.

När jag tränar däremot så blir det en helt annan sak. Jag kommer hem runt 19, är inte alls lika panik-hungrig som jag är om jag inte tränar, så för mig räcker det då men typ en omelett. Och sen slipper jag suget efter onyttigheter vid 20-tiden. Rätt stört det där, men jag har verkligen märkt skillnad på kosten då jag tränar mot när jag inte gör det.

Så. Summa summarum av detta rätt meningslösa inlägget är att jag fortfarande är lite förkyld så jag ska inte träna något pass efter jobbet. Däremot blir det en prommis direkt när jag kommit hem. Följt av lite strecht-övningar och magövningar hemma!


Kommentarer
Postat av: Julia

Har också tänkt på det. Jag är själv ganska så lik dig där. Överhuvudtaget så är jag mindre godissugen och så när jag tränar än när jag är hemma med förkylning eller liknande. Mer hungrig med för den delen.

2011-12-15 @ 21:18:09
URL: http://Julialulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0