Lägenheten


Jag vet att det är flera som frågat efter bilder på mitt badrum eller min lägenhet överlag. Vilken verkligen är jättekul! Jag vill verkligen visa er mitt lilla château, men mer när det är klart. Just nu saknas det tavlor, eller tavlor hänger på helt fel plats. Ny säng ska köpas, gardiner ska köpas. Nya köksstolar ska införskaffas och ett badrumsskåp. Hallen ska göras iordning - målas, och fixa en ny "hatthylla". Som sagt. En hel del pyssel. Jag har massor med mobilbilder på lägenheten, men de bilderna är knappast bra. Det är roligare att visa ordentliga bilder. Fina bilder. Så det kommer. Jag kanske kan visa små detaljer på saker istället. Eftersom att allt inte är färdigt...

Men jag kan ju säga att jag verkligen älskar min lägenhet. Den har äntligen blivit mysig. Ljuslisten som min pappa och bror hjälpte mig med har verkligen gjort mycket för hela intrycket...  I ' m   i n   l ♥ v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0