Måndagen den 15/8-2011


Mårrn, mårrn!

Det var riktigt segt att gå upp imorse. Ögonen ville lixom inte öppna sig alls vilket gjorde att jag låg och drog mig rätt länge.  Vilket gjorde att jag blev rätt stressad när jag insåg att jag inte packat min träningsväska, och ännu mer stressad när jag inte hittade min sport-bh! Men bhn hittades och jag hann till bussen!

Idag blir alltså första träningspasset på gud vet när. Det blir dock inget pass och inte heller ska jag ställa mig på löpbandet. Känner att ryggslutet är ansträngt så jag vill inte förvärra det.

Annars idag finns det inte mycket planerat, pappa kommer nog förbi ikväll och ska hjälpa mig sätta upp en dörr som ska avgränsa hallen mot vardagsrummet. Detta för att slippa så mycket byggdamm och annat skit när hantverkarna sätter igång och renoverar badrummet om några veckor! 

Kikade lite i bildarkivet och hittade dessa två, första är från augusti 2008och den andra från augusti 2009



Okej att det är några år sedan, jag har blivit äldre och klokare(?) haha, men jag känner fasen inte igen personen på dessa två bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0