Tycker lite synd om mig själv...


Det blev ingen träning idag. Jag mår inge vidare. Känner mig sliten och har har ont i huvudet och fryser. Sen känner jag av magen också. Känns som stressmage. Känner igen den smärtan allt för väl. Men nu har jag myst till det hemma, tänt lite ljus och ligger i soffan med mysiga filtar och kollar på film. Inte världens myspys film kanske, utan en av de bästa serierna som gjorts - Band of Brothers!

Annars har jag klämt i mig varma mackor, en med ost och en med svampstuvning, gjorde extra stor sats så att jag får två mackor imorgon till lunch också! Är inte så hungrig nu förtiden till lunch så två smörgåsar med svampstuvning funkar bra...


                                               Jag och ElliePellie och Isafisa för några veckor sedan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0