Träning v. 35


Måndag: Gymma
Tisdag: SpinningPuls
Onsdag: Vila (träffa kompis)
Torsdag: Vila (kundbesök)
Fredag: Kickoff/konferans med jobbet
Lördag: Födelsedagsmiddag och utgång.
Utgången räknas kanske som ett träningspass? ;)
Söndag: Powerwalk, om jag inte är allt för sliten vill säga...

Den här veckan blir det rätt dåligt med träning. Hade velat få in ett pass till men den här veckan får jag inte ihop det. Hade velat gå på ett lunch-pass på torsdag och ett kvällspass på fredag. Men nu måste jag hoppa båda. Men det tar jag igen nästa vecka istället! Då ska jag gå på ett Shape-lunchpass på torsdagen och så ska jag testa på det nya passat SH´ABAM eller vad det nu heter på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0