Tisdagen den 9/8-2011

Hej hopp!

Känns som att man redan kommit in i workmode, det gick snabbt, haha! Igår rensade jag bland mina ca 150 mail, men många av dem kunde jag deleta på en gång. Vid dagens slut hade jag 30 olästa eller "ogjorda" mail. Idag är inboxen som den brukar vilket känns riktigt skönt!

Vid lunch gick jag till SATS för att fixa mitt kort som gått ut. Har inte tränat regelbundet sedan innan Malaysia och det märks. Både fysiskt och mentalt. Men nu är jag taggad som få! Men det är så jäkla dyrt, 495 spänn ska de ha i månaden, och då har jag ändå fått "rabatt". Tanken är sen att jag ska träna med PT, vi har ett rätt schysst friskvårdsbidrag via jobbet så jag kommer att kunna ta en hel del PT-timmar som jobbet står för!


Kommentarer
Postat av: Anne

Hej..

Härligt att du är tillbaks igen på bloggen =)



Håller med att SATS är dyrt..har också börjat träna igen på SATS efter en lång paus på 9 mån. Fick ju inte träna under graviditeten samt 3 mån efter förlossningen och det märks =( Fy, vad jobbigt det var i lördags: noll kondition o inga muskler kvar =(

Så svag man kände sig, men det är bara att bita ihop o kämpa!!! Hängbuken ska bort!!!



Ha en trevlig dag!



Kram

2011-08-10 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0