Tisdag 2011-08-23


Godmorgon vänner ♥

Jag vaknade upp med världens träningsvärk imorse! Helt galet vad femtioelvatusensjuhundraåttiotre knäböj kan göra för lår, vader och röv. Känner mig som en invalido idag, så jag gissar på att morgondagen blir värre!

Alltid när jag går på det här passet förbannar jag instruktören för alla dessa j*vla benövningar. Jag skojjar inte när jag säger att av passets 55 minuter, så är det 45 minuter benböj a la olika konstalationer. Jag blir riktigt jävla arg och typ blänger på henne när vi gör samma övning för femte gången i rad. Å andra sidan har jag en mördande träningsvärk så passet ger ju uppenbarligen något!

Ikväll är det SpinningPuls som gäller. Kommer dö även då. Men nu är det bigtime träning! Vågen står redan på minus och detta på bara en vecka, och då har jag bara tränat två gånger, och ätit rätt onyttigt i helgen. Men att ändra om kosten på vardagarna verkar fungera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0