Söndagsångest...


... Har fått en helt ny innebörd. Jag vill ha mer semester!! Två veckor är inte tillräckligt! Men å andra sidan, den som väntar på något gott. I veckan skall vi nämligen boka Filippinerna! Blir borta i totalt 17 dagar, men då tar det cirka ett dygn att ta sig dit, men fan va gött de ska bli!

Nu gäller det att ha helger och annat roligt att se fram emot tills resan som kommer att bli av i februari, dock har jag typ ingenting inplanerat, förrutom en Rihanna-konsert i november, haha!!

Annars fick jag frågan om jag inte ville åka till Sandhamn nu till helgen, har velat åka dit hur länge som helst, men det känns som att den trippen kommer lite olägligt. Förra helgen var jag en snabbvisit på Gotland och utgångar, middagar och kläd- och inredningsshopping gjorde att plånboken sinade.

Känner att jag vill fokusera på att få min lägenhet klar, saknar fortfarande massa inredning då jag inte riktigt bestämt mig hur jag vill att det ska se ut. Sen måste det sparas till vinterresan samt att det kommer gå åt lite pengar till stamrenoveringen av mitt badrum (jag har gjort lite ändringar som kostar extra). Så vi får se hur det blir med Sandhamn. Nu skulle det inte vara helt fel att vinna några miljoner på lotto eller Triss eller nått, haha!



Ps. Jag har hittat min kamerasladd, haha! Ds.


Kommentarer
Postat av: julia

jag hade också söndagsångest big time igår. första dagen efter semestern idag.

Jag behöver också vinna ett par miljoner på lotto eller nåt, för mycket som kostar pengar.. :)

2011-08-08 @ 20:06:34
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Sarah

Blonds do have more fun ;)

2011-08-08 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0