Sista veckan...


... I frihet ;)

För nästa vecka flyttar jag återigen hem till mamma och pappa. Jag fick för mig att det var sju veckor det handlar om, men det är tio. TIO veckor!! Men den här gången ska jag organisera bättre när jag temporärt byter adress - igen. Jag ska ta med mig en byrå bland annat så att jag lättare kan förvara alla mina pryttlar.

Känns sådär att flytta hem igen, visst funkar det bra att bo hemma och det är mysigt på många sätt, men man vill ju bo i  s i n  e g n a  lägenhet. Men som sagt, när jag väl flyttar hem igen så kommer jag att ha ett grymt snyggt badrum, grym belysning i vardagsrummet och förhoppningsvis en riktigt schysst buffert på sparkontot!



Bild från i vintras. Och en sneak-a-peak på badrummet. Ska lägga upp bättre bilder på hur badrummet ser ut idag. Men det är blå plastmatta och en liten ful kabindusch. Bläää.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0