Mitt-i-veckan


Min eftermiddag/kväll igår var så jäkla bra!

Först var jag så jäkla otaggad på att spinna, funderade flera gånger på att avboka klassen, men så tänkte jag att jag och Anna skulle ju käka middag efter och kolla på film, så jag bet i det sura äpplet och gick! Satan vad jag är glad för det! Spinninginstruktören var riktigt bra och hon peppade oss alla! Sa att när man låg på 80-85% av maxpuls så skulle det vara oliiiidligt jobbigt, och när man sen kom upp och touchade på 90% så skulle det dansa svarta fläckar i ögonen, och det gjorde det kan jag säga, haha!

Sen åkte vi hem till Anna och lagade en sån jävla god kräftlasagne med zuccini, spenat, vitlök, cocktailtomater och tomatsås, och massa parmesan på det. Så jäkla fräscht! Älskar att äta mat med mycket färger! Sen att den var så gott som vegetarisk (om man bortser från kräftorna)

Nu är jag grymt motiverad att börja träna och äta bra igen! Dock blir det inget pass idag, då alla är fullbokade, men jag funderar på att ta en powerwalk direkt när jag kommer hem istället!

Hoppas att ni alla får en grym onsdag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kräftlasagne?! Kan du inte skriva receptet på det där, det lät grymt gott.

2011-08-18 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0