Med liten

 


Ser onekligen ut som det i alla fall. Var bara tvungen att sätta handen under magen, bara för att lixom. Jag har de senaste två veckorna varit så jäkla svullen om magen och verkligen sett gravid ut! Nu har magen börjat lägga sig lite, men det är inte kul att gå om kring med en liten kula på magen. Utan att ens ha en bebis i den. Men magen är fan längre ut är tuttarna, och då har jag ändå rätt stora boobs, haha!

Dock fick jag en rätt konstig känsla i kroppen när jag såg bilden. Tänk när/om jag själv kommer att få en liten babybula, en liten som växer i magen. Vilken upplevelse. Att se magen växa och sen få möta det vackraste i världen...

Ja, det är ju inte aktuellt än på ett tag, men jag har alltid velat ha barn och att få bli mamma till en liten, men som sagt, det får vänta i några år till ;)


Kommentarer
Postat av: Christina

haha! Det där får mig att tänka på när jag läste, och hälsade på mitt gamla jobb. Jag hade lagt på mig lite, men har alltid svullen mage oavsett (suck). En rättfram fd kollega kollade på mig o frågade när det var dags. Jag trodde hon menade min examen. Tja, jag har ju precis börjat, svarade jag. Men är det så klokt att bli gravid mitt i utbildningen, fortsatte hon. Jag blev väl högröd i nyllet och förklarade att det bara var för mkt choklad... Men hon envisades o undrade om det var tvillingar. Hemska människa ;-) Började göra situps sen...

2011-08-21 @ 22:35:31
Postat av: Kajsa

Magen kanske blir svullen om du får i dig för mkt laktos? Prova laktosfritt emellanåt? Själv har jag faktiskt en äkta bäbisbula på gång!! :) :) :) I februari är det dags!! Så det blir alkoholfria Mojitos ett bra tag framöver ;) Kramar

2011-08-24 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0