Godmorgon, godmoooorgon...


... Hör fåglar sjunga glatt, godmorgon, godmorgon i köööööööör!

Tänkte försöka pigga upp mig själv med en klämcheck (stavning?) låt men jag vette fan om det fungerar. Låg och snoozade i en halvtimme imorse trots att jag visste att hantverkarna eventuellt kunde knacka på dörren vid 07-tiden. Plus att jag var tvungen att packa min träningsväska och göra massa annat småfix.

På tal om träning. Har fortfarande grym träningsvärk efter fredagens crosstraining. Måste börja strecha mer, det funkar lixom inte att man inte kan gå normalt på flera dagar. Men idag är värken bättre så efter jobbet ska jag gymma! Tänkte ställa mig på löpbandet ett tag (om ryggen pallar) och sen satsa på mage och armar. Har blivit mycket ben och kondis på sistone så nu måste jag balansera upp det lite!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0