Jag lever.


Ville bara kika in lite snabbt och säga att jag lever och mår bra. Eller bra och bra, jag vet helt ärligt inte hur jag mår - egentligen. Det får så mycket upp och ned det där. Ena veckan mår jag som en prinsessa och livet leker. andra veckan mår jag piss, är orkeselös och omotiverad. Vet inte hur jag ska kunna förmå mig själv att må braa hela tiden. Veckans alla dagar. Dygnets alla timmar. Jag vill så mycket men jag vet inte hur jag ska få allt att funka.

Vågar man ta det där steget och göra en helomvändning? Orkar jag? Samtidigt så vet jag att jag inte kan fortsätta så som jag gör idag. Vem orkar leva ett varannan vecka liv, glad och posotiv den ena men ledsen och nere den andra...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Johanna. Kikade bakåt i arkivet lite på juli 2008. Shit vad mkt du har gått igenom och klarat av. Så långt du har kommit.



Klart att alla har sina dippar. Ibland är man full av livskraft och ibland orkar man inget. Ska inte uttala mig om dig som varit sjuk, men så känner jag menar jag.



Tar du steget till en helomvändning så tror jag inte du kommer ångra dig. De gånger i livet jag gjort en stor förändring, har det alltid blivit till det bättre och jag är idag extremt glad att jag vågade ta stegen.



Lycka till med vad det nu är du har i kikarn.



Kramar

2011-04-14 @ 15:19:07
Postat av: Camilla

Vårdepression kanske? Han här hemma har också väldiga humörsvängningar. Ena dagen är allt toppenbra och nästa dag är allt skit... Hoppas du känner dig "bättre" snart. Kram.

2011-04-14 @ 18:49:02
Postat av: Anette A

Jag vet att du klarar att göra en helomvändning - även om det känns läskigt. U go girl! Kram

2011-04-14 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0