Nu äntligen...


... Fungerar internet!! Min iPhone har oxå varit seg hemma så det är väl något tjall på systemet, hehe! Ska snart pallra mig upp ur sängen för att hoppa in i duschen, var ju som sagt på ett nytt pass idag - PilatesBoll, men jag blev inte ens svettig så jag tog det lite lugnt hemma. Jag kommer definitivt att prova på passet några flera gånger, så att man kommer in i rätt andning och hittar rätt fokus med stabiliteten i magen. Men jag gillar pass där man får svettas, där man blir andfådd och där man verkligen får puscha sig själv. Jag vet att pilates är grymt för kroppen, för bålstabilitet (som är så viktigt för mig), man tränar verkligen hela kroppen och vissa övningar var verkligen jobbiga. Men än så länge är jag inte frälst. Men som sagt, jag kommer absolut att testa på det flera gånger :)

Imorgon står Zumba på schemat och sen tänket jag även passa på att köra ett BodyPump-pass (om jag orkar vill säga, haha) så imorgon kommer jag nog att vara  h e e e e l t  slut...!

FAAAAN! Nu har ju SexEducation (love that show, haha) och jag som skulle gå och duscha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0