New York

 
En kollega är nyss hemkommen från en veckas semester i underbara New York! Till de närmsta kollegorna hade hon köpt varsit lip-gloss från Victorias Secret, mitt glans heter Bananas! och doftar nästan bubbelgum och är lite nude-aktigt skimmrigt i färgen. I löööööve!

Visa IMG_6807....jpeg i bildspel

Men men. Min kollega verkar ha haft det så himla roligt i New York och hon har shoppat riktigt mycket fina saker, så nu kliar det lite i mina resa-fingrar och jag är inne lite smått och kollar på resor och vad det eventuellt skulle kosta att boka en biljett! Dock så kommer det inte att bli förrens 2012 med tanke på Malaysia! Men jag vill så gärna dit igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0