Jakten


Godmorgon!

Inatt har jag sovit bra mycket bättre än vad jag gjorde natten innan, dock har jag fått världens mest irriterande hösta! Är hemma idag oxå men planerar starkt på att kliva in på kontoret imorgon!

Just nu ligger jag i sängen och drömmer mig bort bland soffor och kuddar, matbord och mattor på IKEA! Som ni vet så är jag (äntligen) på jakt efter en lägenhet och jag har till och med budat på en, dock gick det aldrig vägen då den gick upp så jäkla mycket i pris!

Så under tiden jakten pågår letar jag efter möbler och inredning, går in på Hemnet för att hämta inspiration, snygga färger och former.

Det roliga är att när jag har varit på en visning, och börjar fundera på hur man skulle kunna göra lägenheten så optimal så möjligt, då går jag till pappa. Tillsammans sätter vi oss ned med planritningen framför oss och flyttar väggar hit och dit, tar bort väggar, kapar väggar. Vi planerar hur man skulle kunna renovera ett gammalt kök, flytta spisen helt och hållet, få in en diskmaskin osv osv. Det är som sagt bra att ha en pappa som är hantverare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0