TGIF


Äntligen fredag!! Helgen är riktigt efterlängtad kan jag säga, fy fan va skönt! Ikväll ska jag träffa Anna för att planera inför Malaysia, vi ska kolla upp vad vi vill se och göra, ställen man eventuellt kan bo på, kostnader och massa annat skojsigt! Sen ska vi ha lite filmkväll och kolla på Twilight-serien :)

Imorgon ska jag till badhuset med Isabelle, tror nog att vi käkar lunch någonstans också och har en riktig moster och Isabelle-dag! Senare på kvällen är jag bjuden till en killkompis som har födelsedagsfest. Alla gäster har betalat en summa pengar, och sen blir vi bjudna på middag på Pure och sen gratis inträde på Lobby. Men jag vet inte om jag orkar. Förkylningen vill inte ge med sig och jag som SKA träna nästa vecka. Så vi får se hur det blir med det.

V a d  s k a  n i  h i t t a  p å  f ö r  k u l  i  h e l g e n ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0