Svenska hjältar




Ni har säkert redan sett Aftonbladets kampanj att finna årets Svenska Hjältar...

...Men jag tänkte att det kunde vara kul att uppmärksamma det ändå. Själv blev jag kontaktad av Aftonbladet för två år sedan och fick förfrågan om jag inte ville blogga för dem som en "Svensk Hjälte". Jag blev även själv nominerad, dock vann jag inte men jag blev däremot inbjuden till deras gala på Cirkus, vilket var en grym upplevelse!

Under vissa framträdanden kom det upp bilder på de nominerade på en stor bakgrundsskärm. Min vackra skalliga nuna kom upp ett antal gånger, dock syntes det inte ut i tv-rutorna (fick jag höra av en arg pappa) för att kamerorna valde att zooma in på gruppen som sjöng. Men jag minns att jag grinade som faen när jag såg mitt ansikte på storbildsskärm, haha!

Hunden Milo brukar ta med matte på promenad i skogen när hon

Här och här  kan ni läsa artiklarna som skrevs om mig, den senare artikeln kom även ut i tidningsupplagan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0