Ny frippa och smycken.


Snart är det dags för mig att gå till min frisör för lite klipp och sling! Äntligen säger jag! Ska bli så jäkla skönt att få klippa igenom det lite och få lite snyggare form på burret!

Efter klippningen ska jag iväg på Style by Tyra eventet på Karlaplan, blev medbjuden av lillebrors tjej Emma! Dock berättade hon att ville man handla smycken från webshopen var man tvungen att betala med kort, vilket jag inte har (det blev ju spärrat i måndags för min bank misstänkte att kortet blivit skimmat) Så det suger!


Kommentarer
Postat av: Anette A

Du är galet snygg i håret redan innan frisörbesöket! ;)

2010-10-28 @ 21:35:23
Postat av: JohannaMariaMs

Tack så mycket =) Men nu är det lite blondare och lite genomklippt, är mycket nöjd med resultatet:)



KRAM

2010-10-29 @ 09:52:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0