Nu börjar...


...Nedräkningen!

Idag är det 99 dagar kvar tills Malaysia! Så jag har alltså 99 dagar på mig att få den strandkropp jag vill ha! Träningen och framför allt motivationen till träningen är det inget fel på, jag brukar i snitt träna 3-4 dagar i veckan, och jag har blivit starkare och är mer uthållig. Däremot så SER jag ingen fysisk skillnad på kroppen, det står lixom still! Jag känner inte att kroppen blir fastare eller att den tonats till det minsta!

Men det ska det bli ändring på! Nu ska det bli ordentlig nedskäring på allt som börjar på g och slutar på odis, eller det som börjar på c och slutar på hips. Men framför allt colan. Livets dryck för mig, fan va tufft det kommer att bli! Fan, fan, fan! Men nu jäklar ska jag få den kroppen jag vill ha!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Släng in ett par pass med riktigt tung styrketräning på det där så får du resultat på ett kick!

2010-10-02 @ 22:01:48
Postat av: JohannaMariaMs

Jag ska försöka klämma in några fler gympass! Problemet är att jag vet inte när jag ska få tiden att räcka till? Jag vill ju heller inte ta bort något gruppass för att jag ska gymma... Ska sätta mig ner i veckan och kolla upp hur jag ska träna =)



Tack för tipset!! =)

2010-10-04 @ 09:14:46
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Försök klämma in en halvtimmes styrkepass innan nåt av dom konditionsintriktade gruppassen då? Styrketräning först och spinning sen är superbra! men det ska vara tuuunga vikter (orkar du 10 reptetitioner eller mer så är dom för lätta, 5-8 reps är lagom)!

Jag förstår att du inte vill ta bort gruppassen för det är svinroligt! När jag hade semester en vecka gick jag på så många gruppass som jag orkade med och det betalade sig med en rejäl förkylning, men kul hade jag! =D

2010-10-04 @ 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0