Första oktober


Hej vänner, hur står det till?

Idag är det fredag, och det är efterlängtat kan jag säga! Eller, alla fredagar är det, haha! Hade svårt att somna igår vilket kändes lite otippat då jag och Malin var och simmade. Tog i mer igår än vad jag gjorde i måndags så jag trodde verkligen att jag skulle sova som en stock. Men icke sa nicke.

Dock känner jag att nu är det slut med kärringsimmandet för min del, på med glajjorna och in på snabb-banan istället! Jag simmar inte direkt jättesnabbt, men det är frusterande att behöva simma om folk på motionsbanan. Plus att det alltid är massor av folk på den banan... På måndag är det dags igen! 1100 meter!



J a g  v i l l   h a   t i l l b a k a   s o m m a r e n . . .  J a g   v i l l   h a   s o l   o c h   v ä r m e ! !


Kommentarer
Postat av: Eveline

Åh, vilken underbar Arab. De är så fina!

2010-10-01 @ 21:02:09
Postat av: JohannaMariaMs

Ja dom är verkligen vackra... Den här gubben är hela 27 år gammal! =)

2010-10-04 @ 09:13:13
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0