Det som göms i förrådet...


...Kommer fram vid nästa flytt ;)

Läskig kulvert...

När jag "opererade" bort min tumör på axeln som visade sig vara Non Hodkings Lymfom, fick jag sköta om operationssåret med allt detta.




Ett fint brev jag fick av en farbror då han kom in i butiken jag jobbad i med näsblod som inte ville sluta rinna. Rimgde sjukvårdsupplysningen och sen även ambulans, som tack för hjälpen fick jag detta fina brev och en liten (läs: stor) slant...




Hittade en bild på lillebror Nelson som jag ritat för 9 år sedan!



Nu ska jag pallra mig ner till Täby Centrum för att köpa mig en god middag! Orkar inte hitta på något ikväll utan ska bänka mig i soffan och kolla på den film jag hyrde igår - Brothers!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Men inte visste jag att du kunde måla??

2010-10-09 @ 23:36:53
Postat av: JohannaMariams

Kan och kan, det var ett antal år sedan som jag var aktiv med målandet =) Tycker dock att det är fruktansvärt roligt och är sugen på att börja igen =)



KRAM

2010-10-10 @ 20:42:50
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0