Hej vänner!


Läkarbesöket i tisdags gick jättebra! Proverna såg finfina ut och hon hittade inga avvikande knölar, så det känns bra! Däremot så berättade jag att jag inte känner att jag litar på allt det där med tanke på allt som hänt tidigare. Så jag sa att jag ville göra en röntgen och det var hon helt okej med, så nu är remiss skickad till Täby Närsjukhus!

Annars har det varit en lugn vecka som bara innehållit lite träning, bland annat lite gym och simmning. Orkar inte så mycket mer. Känner mig fruktansvärt rastlös och rätt uttråkad, men orkar ändå inte göra någonting. Kommer hem på eftermiddagarna och vill bara lägga mig i sängen och sova. Jag skyller på den pissiga månaden november =)


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Härligt med resultatet av läkarbesöket :) Ett tips om du är hängig är att dricka Blutsaft, då blir man oftast piggare! Stor kram!

2010-11-12 @ 14:27:28
URL: http://julietoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0