Första november


Hej vänner!

Tänkte bara säga "-Hej" och att jag lever! Har inte gjort många knop alls i helgen, men har verkligen inte känt för att blogga trots att tiden verkligen funnits där.

Men helgen har bestått av en filmkväll, ett besök i badhuset och en tur till IKEA. En riktigt lugn helg med andra ord! Lugn och välbehövd... Är fortfarande rätt ordentligt förkyld, men imorgon kör jag igång med ett träningspass - Zumba - nu får det bära eller brista!

Önskar er alla en bra måndag! (Eller så bra den kan bli en måndag, haha)


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Ibland behöver man ju helt enkelt en bloggpaus. :)

Hoppas du blir av med det sista av förkylningen! Jag har fått tips att grapefruktkärnextraktdroppar ska hjälpa mot förkylningar och sånt. Vet inte om jag märkt någon enorm effekt men förkylningen hade kanske suttit i längre utan dem, vem vet? :)

2010-11-01 @ 13:53:56
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0