Det blir inte...


... Mycket bloggande just nu...

Känner helt enkelt inte för det. Jag vet inte vad det beror på, men jag känner inte ron eller lusten att blogga. Har lixom tappat inspirationen till att skriva. Varför vet jag som sagt inte, men gör man någonsin det?
Egentligen har jag så mycket att skriva om, och som jag skulle kunna berätta om. Om lägenheten och inredning, om julen som sakta kryper sig närmre eller om planeringen inför Malaysia. Men finns inte lusten till att skriva så gör den inte det. Men you all know me, jag är en periodare ;)
Nu ska jag stänga av datorn och stänga av tv:n. Jag har duschat, peelat kroppen och gjort en inpackning i håret. Borstat tänderna och använt tandtråd. Sen lite leave-in-balsam och LdBs bodylotion på kroppen. Och naglarna är målade. Tänk vad mycket sådana små saker gör med ens välbefinnande!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det är helt ok att ta en bloggpaus ibland, men lämna oss inte helt ;)

2010-11-15 @ 22:32:28
Postat av: Sarah

Så länge du inte slutar blogga helt är jag nöjd ;)

2010-11-16 @ 07:21:19
Postat av: Eva

Jag älskar att läsa din blogg i vilket fall som helst, så jag hoppas att du inte tappar lusten för att skriva helt! Skulle sakna dig något enormt :) Kram

2010-11-16 @ 13:57:32
Postat av: Linda!

Skriv bara när du känner för det, det blir bäst då!! Kram

2010-11-18 @ 12:06:50
Postat av: Christina

Kvalitet är bättre än kvantitet =)

2010-11-18 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0