Tooorsdag


Hej vänner!

Idag har det varit en bra dag, har gjort massor av nya saker och är helt trött i huvudet (som man brukar kunna bli när man är under en inlärningsprocess). Nu ska jag åka in till stan för att träffa Stephi och Gullan (Alexander) Vi ska sätta oss i någon park med en flaska vin och äta middag tillsammans! Var länge sedan jag träffade Stephi för att verkligen umgås ♥

Imorgon står ett lunchpass - Shape på schemat, sen på kvällen blir det att vina med Hedda och sen, om vädret är bra -utgång i stan. På lördag ska jag till Anna för att ha en filmkväll och äta tacos. Behöver jag säga att jag längtar tills helgen börjar? :)



Slänger upp en bild som jag tror är tagen i vintras någon gång. Något mörkare i håret än vad jag är idag, men jag tycker verkligen om bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0