Sticka


Hej vänner!

Seg uppdatering under helgen, I know, men jag har varit busy, busy ;) I fredags var det som sagt utgång med Hedda, fick skjuts av larmutryckningen till Danderyd, haha! I lördags var jag sjuk bakis och gick inte upp förrens vid 12-tiden. Sen åkte jag inte till stan och Rålis för att träffa Anna och sola och mysa. Efter det blev det middag på RAW innan vi sen begav oss hemmåt för att se på Shutter Island. Orkade inte åka hem på kvällen(dels pga filmen, men även att det tar över en timme att ta sig hem på kvällarna/nätterna).

Igår gjorde jag absolut ingenting. Eller jo! Jag fick en stickjävel inborrad i min högra fot!! Nu har jag ont som fan och stick-helvetet vill inte ut, och jag tycker så synd om mig själv och har ångest inför att behöva trycka in en nål i min redan så onda fot. Fan! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0