Kväller


Har haft en jättemysig dag idag! Först Rönningeby med syster och Isabelle, och sen en eftermiddags prommis med Hedda. Nu ligger jag i sängen och ska svulla i mig chipsen som blev kvar sen gårdagen och ska se på film. Ska se Paulo Coelhos - Veronika bestämmer sig för att dö.

V e r o n i k a  h a r  a l l t  m a n  k a n  ö n s k a  s i g .
H o n  ä r  v a c k e r  o c h  f r a m g å n g s r i k ,  o c h
e n  l y s a n d e  f r a m t i d  v ä n t a r  h e n n e .  M e n
t r o t s  d e t  b e s t ä m m e r  h o n  s i g  f ö r  a t t  t a  
s i t t  l i v .  H o n  v a k n a r  u p p  p å  e n  m e n t a l -
k l i n i k  d ä r  h o n  f å r  v e t a  a t t  h o n  b a r a
h a r  f e m  d a g a r  k v a r  a t t  l e v a . O c h  f ö r s t
m e d  v e t s k a p e n  o m  a t t  h o n  s n a r t  s k a
d ö ,  b ö r j a r  V e r o n i k a  t i l l  s l u t  l ä r a  s i g a t t
l e v a .
 



Ivan, Isabelle och jag är ute på äventyr!


Kommentarer
Postat av: Clara

Hur var filmen? Har velat se den, men det är många som säger att den är dålig... :(

2010-05-17 @ 17:05:21
Postat av: Irene

oxå nyfiken på filmen. Läst boken och den var bra. som med många av paulos böcker får man sig en tankeställare.

2010-05-17 @ 19:27:24
Postat av: JohannaMariaMs

Jag tyckte att filmen var bra, annorlunda men bra precis som hans böcker! Men boken var helt klart bättre (som de brukar vara) Men jag tycker ändå att filmen i sig var bra och kan absolut rekommendera den! Det är en fin film som ger en en tankeställare som Irene säger :)

2010-05-19 @ 09:42:57
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0