iPhone och Lady Gaga


Jag har har fått en iPhone. Eller fått och fått, den är via jobbet. Så ja. man kan nog säga att jag fått den i alla fall, hehe! Men. Nu försöker jag att installera skiten, iTunes och lösenord hit och dit, vilket är jäkligt pilligt. Plus att mina kontakter från sim-kortet inte sparades i telefonhelvetet. V a d  g ö r a ? Jag saknar en teknisk karl. Eller kvinna för den delen. Just nu är jag bara desperat. Efter någon teknisk.

Förresten. Visste ni att Lady Gaga är 86:a?? Jag satte frukosten i halsen när jag läste söndagsbilagan igår (varför skulle den annars heta "söndagsbilagan"). Jag trodde att hon var 30 minus någonting...

Nu är det prommis med hunden som gäller...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va!? Är hon inte äldre? Det har jag med trott att hon är runt 30.



Vad kul att få en ny lur, men det är tråkigt att vissa saker inte lyckas följa med över till nya luren.

2010-05-04 @ 14:07:04
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: P

Säger som föregående, trodde oxå hon var äldre, blev lite chockad här nu när du skrev det, var tusan säger på att hon var närmare 30

2010-05-09 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0