Gårdagen var en bra dag!


Först arbete till klockan 13. Sen gymmet med Lizette i ca timme - prommis på löpbandet i tio min, 10 min rodd och sen massa mage och stretch. Min träningsvärk är helt grym idag (tack vare BodyPumpen)

På kvällen åkte jag hem till Maria för middag med vänner, köpte en helt obscen kycklingrulle! Åt bara upp halva av förklarliga skäl, så jag kommer med andra ord få en mycket god frukost ;)

Dagen idag är mycket oplanerad. Mycket skönt. Funtar på att ta en prommis och sen städa rummet. Det behövs. Har funderat på att ta en bild och visa hur det ser ut här, men jag tror att jag avstår, haha!



E n  o b c s e n  k y c k l i n g r u l l e .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0