Dagen


Hej vänner!

Ledsen för dålig uppdatering, har helt enkelt inte kännt för det... Men ni som läser här vet å andra sidan att jag är en riktig periodare som ibland skiver flera inlägg om dagen och andra gånger hör ni inte något av min på flera dagar.

Det har inte hänt så mycket på senaste tiden. Eller en väldigt stor händelse är att bästa systeryster Malin har flyttat hem, och med henne, självklart, lilla Isabelle! Sen så har jag börjat på min nya tjänst och pappa och Malin har fyllt år. Det kanske har hänt lite ändå sen sist =)

Det som kommer att hända mer i veckan är :

Idag : Spinning
Imorgon : Klippa och slinga mig, sen ev prommis med Hedda!
Fredag : LEDIG! Jag ska vara barnvakt åt lilltjejen då hennes dagis har planeringsdag. Vet dock inte vad vi ska hitta på.. TIPS någon?? Vad kan man hitta på med en två-åring...?

Min helg ser än rätt så oplanerad ut. På lördag skulle jag kanske hem till Stephi för myskväll... Men vi får se hur det blir =)



Hittade en bild på mig som är tagen i maj -09. Kort och mörkt hår. Idag är håret längre och blondare. Imorgon blir det en ny frisyr och mera slingor! Tycker verkligen att jag idag ser helt annorlunda ut idag...



... Dock är den här bilden några månader gammal...


Kommentarer
Postat av: Camilla

Min tvååring älskar att vara ute. Gå på lekparksjakt, ha med lite fika och mys ute i solen. (om det är sol) Såpbubblor är med roligt.



Inomhuslekar så är väl rita, jaga och laga mat vid leksaksspisen :)

2010-05-05 @ 09:06:38
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tvååringar brukar vara ganska lättroade, så det ska nog inte vara något problem. Ta med henne till Skansen eller 4H-gården om det är fint väder, det brukar alltid vara en höjdare att titta på (och klappa!) djur. Den andra Camillan kom ju annars med helt förträffliga tips också. =)



Och ja, du ser annorlundare ut nu än i maj förra året, hyn och håret är mycket snyggare nu än då. =)

2010-05-05 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0