Sjuuuk dag!

Vilken dag jag har haft, inte en lugn stund! Har det inte varit det  e n a  så har det varit det  a n d r a tillsammans med det  t r e d j e . Helt galet. Men ändå roligt! Men galet.

Nu är det dags för mig och Carro att åka och simma!
Har en grym träningsvärk efter gårdagens träning, så jag kan inte direkt påstå att jag ser fram emot de första längderna i poolen... Men när kroppen är uppvärmd så märks knappt träningsvärken av. Tur det. Annars hade jag bara tränat en gång i veckan,  h a h a !

Annars kommer det att bli en lugn kväll för mig. Den sista månaden har varit rätt hektisk för mig, dels med lägenheten plus offantligt mycket att göra på jobbet. Jag orkar inte göra något på veckodagarna. Jag är bara glad att jag har fått en någorlunda motivation till att träna igen!

 P å  å t e r s e e n d e  m i n a  v ä n n e r  ♥


Hmmm. Det tog lite tid för detta att publiceras. Men nu är jag hemma igen efter att ha simmat! Det gick riktigt bra och jag var grymt snabb men mina nya googles och min lånade baddräkt! Grymt snabb, haha!Nej, men det blev i alla fall än enorm skillnad! Nu kunde jag ta ut mig ordentligt, så man kände verkligen att hela kroppen fick arbeta. Jag har verkligen saknat simmningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0