Omänskligt trött.


Japp. Det är jag. Så fruktansvärt trött. Jag orkar absolut ingenting, och nu har jag gjort det mest dumma någonsin - jag har lagt mig i sängen och klockan är 20.26. Jag har inte duschat, eller tagit bort sminket. Inte heller har jag målat om mina naglar som ser för taskiga ut. Tänderna är heller inte borstade. Jag som oxå hade tänkt att BUS:a mig innan jag gick och la mig. Men får se hur det blir med allt det där. Borsta tänderna blir det i alla fall. Garanterat. Men smink, BUS, dusch och naglar får nog vänta. Eller?

Eller. Så hoppar jag in i duschen, borstar tänderna där, samtidigt som jag tar bort sminket. Sen måste jag smörja in mig, ialla fall ansiktet. Jag kan inte sova om jag inte får smörja in ansiktet efter att jag har duschat. Så får vi se hur jag gör med naglarna. I-landsproblem or what?

Heta naglar. Verkligen superheta. Nya modet kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0