Mysmåndag


Klockan är inte ens nio på kvällen men jag ligger redan i sängen och bloggar, läser bloggar och kollar på Arn. Jag har sett första filmen på bio men inte den andra (eller tredje, om det ens finns någon?)

Imorgon står det simmning på schemat. Jag och Carro ska iväg, jag får låna en baddräkt av henne då jag själv inte äger någon. Jag tar verkligen i när jag simmar vilket gör att en bikini inte riktigt håller sig på plats, om ni förstår vad jag menar, haha. Måste även införskaffa googles, då kan jag verkligen ta i ordentligt.


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Härligt med mysmåndag. :) Är skönt ibland att krypa i säng tidigt och bara vila. :)

2010-03-29 @ 21:34:45
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0