Jag börjar...

...Att bli långhårig... 

Jag är tveksam om hur jag vill gå vidare i hårfrågan.. Jag stör mig som fan på håret i nacken, men jag vill ha kvar den långa "luggen" och jag vill ha kvar det långa håret överlag.

Jag funderar seriöst på att klippa mig kort i nacken men spara ut resten.. Varför inte testa på att ha kort och olika coola frisyrer innan jag låter det växa ut och bli långt igen? Om jag låter håret växa så är jag rätt säker på att jag aldrig kommer att klippa av det igen.

Så, nu är frågan. Leka med det korta håret och olika frisyrer, eller verkligen satsa på att få det långt..?

 





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker att du är ap-kaxig i ditt korta hår! Passa på och lek med olika korta frisyrer innan det blir långt :) Jag tror precis som du säger att när håret väl är långt så klipper man det inte igen!



GLAD PÅSK!

2010-03-31 @ 11:14:35
Postat av: Sofie

Behåll det kort ett tag till! Jag tänker passa på att färga och klippa i lite olika frisyrer ett tag till faktiskt =)



Och du passar jättebra i det korta håret! Men precis som dig så skulle jag aldrig i vanliga fall ha klippt mig kort =P

2010-03-31 @ 12:11:47
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Du är verkligen jättesnygg i det där kortare håret! :) Men samtidigt förstår jag om du vill få det långt igen så fort som möjligt. Knepigt, men jag säger nog kort ett tag till. :)

2010-03-31 @ 12:19:25
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Kajsa

Lek och testa lite tycker jag! Du är jättefin och tuff! :) Glad påsk! Kram

2010-03-31 @ 15:07:26
Postat av: Anne

Jag tycker du passar kanon bra i kort hår och tycker att du ska testa att klippa kort i nacken o ha längre fram...kommer nog bli kanon fint =)

Lycka till med valet av kort eller långt ;)

Glad Påsk!

Kramis

2010-03-31 @ 18:21:34
Postat av: Camilla

Precis som alla andra säger så passar du skitbra i det där lite kortare håret så jag tycker absolut att du ska passa på att leka lite med det eller kanske t o m behålla det eftersom du (enligt mig) passar mycket bättre i det korta än det långa. =)

2010-03-31 @ 19:38:26
Postat av: Irene

Tycker du är jättefin i det korta håret. Skulle vilja ha nått liknande men jag e så himla lat på mornarna så jag orkar inte hålla på med spray å sånt.

Innan jag blev sjuk så hade jag långt hår, å älskade verkligen det. jag har provat diverse längder under åren och kommit fram till att jag föredrar lite kortare. Det växer ju som bekant ut igen så det är bara att prova.

2010-03-31 @ 21:58:38
Postat av: JohannaMariaMs

Tack så jättemycket <3



Jag trivs faktiskt bra med det korta, och tror att jag kommer att behålla det korta ett tag till faktiskt! Det är ju trots allt bara hår som växer ut.. HAHA, det hade jag ALDRIG sagt för ett år sedan..!

2010-04-01 @ 09:45:23
URL: http://joh
Postat av: Camilla

Jag håller med de andra, det korta håret passar dig just nu. Du är kaxig, tuff och snygg! Så passa på och experimentera, jag skulle aldrig våga. Det våghalsiga jag gjort var att klippa lugg ;)

2010-04-01 @ 10:41:30
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Anette A

Jag håller också på det korta håret! Du är super-duper-snygg i det!

2010-04-01 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0