Finally


Nu har det äntligen börjat lugna ner sig, någorlunda i alla fall. De senaste två, tre veckorna har varit helt galna, mentalt. För att göra en lång historia kort, nu är lägenheten såld. Papperna är påskriva och nycklarna är överlämnade. Så det är det jag pysslat med sista tiden. Jag har packat, och delat upp saker. Vem ska ha vitlökspressen och de prickiga handdukarna. Typ sådant roligt.

Därför har det varit tomt här. Mycket tid och tankeverksamhet har gått åt lägenheten. Har varit där flera gånger i veckan och packat och delat upp saker. Igår var det städning och idag har vi lämnat över nycklarna till den nya ägaren. Jag är helt slut. Mentalt. Har gått och lagt mig vid 9-tiden på kvällen. Inte orkat prata med mina vänner, allmänt förvirrad, men framför allt helt slut. Har aldrig varit med om något liknande, är helt förstörd. Jag vill aldrig vara med om något liknande. helt fruktansvärt, men samtidigt så skönt att det är över. Nu kan jag äntligen gå vidare med mitt liv. Ytterliggare ett jobbigt kapitel är över. Nu är det bara att blicka framåt och jag väntar med spänning på vad framtiden ger!

Men jag fick träffa min Milo. Mammas Milo.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det måste vara skönt att allt är över nu. Nu kan du bara ägna dig åt dig själv och gå vidare på riktigt.

Jag & min kille har oxå nyligen gjort slut. Han drog den tredje januari. För en vecka sen blev jag av med hans sista saker (lägenheten är min) och det är så skönt att slippa se honom överallt.. Stå på dig Johanna. Vi tjejer är starka!

2010-03-13 @ 08:52:56
URL: http://mkindgren.blogg.se/
Postat av: iréne

Skönt med ett avslut. Nu är det bara att blicka frammåt.

Styrke kramar



/Iréne

2010-03-13 @ 12:11:19
Postat av: Linda

Styrkekram! Du verkar dock se på det hela med "rätt ögon", att du nu kan gå vidare med ditt liv för nu är ett otroligt jobbigt kapitel över.



Tänker på dig!



Kram

2010-03-16 @ 10:58:51
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Johanna

det blir bra till sist. "bo-uppdelning" är inte kul någonstans. men det vänder ;) Kram!

2010-03-17 @ 07:35:51
Postat av: Fanny

Hur blir det med Milo? Ska ni ha delad vårdnad eller är det exets hund?

2010-03-17 @ 08:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0