Klänningen med stort K


Det är inga toppenbilder som visar exakt hur klänningen ser ut,
men den är verkligen helt underbar! Dock är den något kort så därför kändes det mer bekvämt att vika upp den något och sen använda den som en lång topp tillsammans med ett par slitna jeans och killer heals (var ju ändå med jobbet på konferans och kände inte direkt för att vara en hootchi-mama där ;))









Nu ska jag gå in på kanal5.se och se det sista avsnittet av Grey's, efter kvällens avsnitt är det ett MÅSTE!!


Kommentarer
Postat av: julia

mycket snygg klänning.

förresten, måste man inte betala för att se greys på nätet?

2010-06-10 @ 16:55:04
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skitsnygg klänning på en skitsnygg tjej ;)

2010-06-10 @ 17:11:12
Postat av: Linda

Verkligen skitsnygg klänning! Har hittat en jättefin på H&M, oxå svart med spets. Den ska köpas! Måste ju matcha mitt hår nu, haha! Coolt hår, cool klänning! Tack för din kommentar i min blogg ang mitt hår förresten, blev jätteglad! :D

2010-06-11 @ 09:02:47
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0