Frågor...


Jag suger på att svara på kommentarer. Eller inte alltid, men rätt ofta tyvärr. Så därför ska jag svara på några frågor nu som jag dels fått i kommentarsfältet men även via mail. Så, nu kör vi ;)

Fick en fråga om hur jag gjort för att gå ned i vikt:
Svar:
Jag separerade ;) Nej, men seriöst, jag började träna och drog ned på chips och annat onyttigt. Idag tränar jag så ofta jag hinner, men det brukar bli ca 2-3 dagar i veckan. Godis och sådant äter jag nog ändå relativt ofta, det är ingenting som jag VILL vara utan. Jag vill ju kunna leva oxå ;) Idag har jag legat på samma vikt i ca tre månader, nu ska bara kroppen shape:as upp och bli lite fastare, haha!

Jag för ett år sedan..


Jag idag..



Klänningen som jag hade på mig på konferansen kommer från :
Svar:
Nelly.com. Det är en grym klänning och jag längtar verkligen tills nästa tillfälle då jag får använda den igen. Bilder på klänningen kommer när jag fixar över dem från min kompis Annas kamera :)



Vart har du köpt skorna:
Svar:
På Din Sko för 329 kronor. I looove.



Har jag börjat på nya tjänsten än:
Svar:
Japp, det har jag, och jag trivs som fisken i vattnet!

Det kan vara så att jag glömt någon fråga, så vill ni veta något mer, fråga på =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har några frågor: Undrar vad det är för ny tjänst du fått? Undrar även om du idag har någon kontakt med exet o om du träffar Milo ibland? Du behöver inte svara om du inte känner för det, är bara nyfiken! Kram

2010-06-09 @ 09:28:30
Postat av: Anonym

Jag tycker att du jämt har så snygga kläder!! Undrar texv vart du köpt den vita tröjan som du har på din "efter bild"?

2010-06-09 @ 11:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0