Day off.


Nu börjar träningsvärken efter gårdagens springtur att innfinna sig i framför allt ben och mage. Jag tycker om att känna att jag har träningsvärk för då vet man att kroppen har arbetat, men det är en hat-kärlek, för vem vill ha värk i kroppen egentligen? =)

Imorgon är jag ledig, ska på studentfirande, men det börjar inte förrens på eftermiddagen någongång. Så det blir sovmorgon för mig och sen ska jag möta upp Stephi i centrum för att köpa present och luncha. Håller tummarna för att vädret blir bra imorgon oxå för just nu öser det ner här...


Bilderna är från en helt spontan utekväll. På bilderna har jag nog totalt druckit två glas vin och är inte ens salongsberusad. Men hur är det man säger: En bild säger mer än tusen ord, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0