23.06.2010


Hej vänner!

Idag är det arbete hemifrån som gäller, kände att det förtjänar jag idag, haha! Sen så är pappa och Malin lediga idag, Malin ska på ultraljud så efter det tänkte vi luncha tillsammans för att sen åka iväg till IKEA. Jag tänkte köpa en till Malm-byrå och några fler galgar, behöver lite mer förvaring, haha!

Sen så vill jag även påpeka en sak för er: Jag har absolut ingen skyldighet -gentemot er- att uppdatera bloggen. Jag gör det för min skull. Bloggen är min dagbok och mitt ställe att reflektera. Däremot är jag jätteglad att så pass många väljer att stanna kvar och läser och ibland slänger iväg en kommentar, trots min stundtals "kassa" uppdatering.  Men att få kommentarer som säger "...att det är min skyldighet...", "Dålig uppdatering", och "Skärpning" det är i n t e roligt!

Bloggen är inte längre en sjukdomsblogg och kommer nog (förhoppningsvis) aldrig att bli det igen. Visserligen har jag kanske fått andra läsare som inte var med under den perioden som mer uppskattar min "alldagliga, alldelses vanliga vardagsblogg". Jag skriver när jag själv väljer att göra det. Inte för att jag känner pressen från andra att göra det. Då vet ni.

Jag älskar att skriva och önskar att jag hade tiden att göra det oftare. Men som det ser ut idag finns inte den tiden. Jag vet att majoriteten av er accepterar detta och har förståelse. De som inte har det kan helt enkelt sluta läsa.

Till ni andra som trots "kass" uppdatering ändå läser och slänger iväg ett "Hej..." : Ni förgyller bloggandet för mig ♥



Jag och Anna i Rålis


Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt sunt!

Man ska blogga för att det är kul och för att man själv får ut något av det.

Skit i de som pressar dig.

Jag fortsätter att kika in och finns det ett nytt inlägg så är det jättekul annars återkommer jag dagen efter :-)

Min blogg är ju liksom din en f.d sjukdomsblogg och ibland finns det tid för bloggen och ibland kommer det verkliga livet ivägen istället ;-)

Kram

2010-06-23 @ 10:25:46
URL: http://calanthes.blogspot.com
Postat av: Anette A

Hej snygging! Slänger iväg ett hej och passar på att önska dig en härlig midsommar! Bamsekram från mig

2010-06-23 @ 17:54:12
Postat av: Camilla

Jag håller med Jenny om att det du gör är sunt! Har man inte lust att skriva, då gör man inte det. Bättre att ha inlägg som verkligen är skrivet med ett helt hjärta bakom.



Jag gillar dig skarp, precis som du är!



Ha en riktigt mysig midsommar!

KramKram <3

2010-06-23 @ 19:40:19
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ponyo

Klart man ska blogga för sin egen skull och inte för att andra förväntar det av en! :) Hoppas du har en bra kväll! Kram

2010-06-23 @ 22:06:17
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: JohannaMariaMs

Som sagt. Det är kommentarer som dessa som förgyller bloggandet <3

2010-06-23 @ 23:22:33
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag tittar in då och då, ibland har du uppdaterat & det är kul. Är själv dålig på att kommentera, men jag smyger som sagt in då och då :)

/Christina i Skåne

2010-06-28 @ 08:14:52
Postat av: Elisabeth

Hej! Det är alltid lika roligt att läsa din blogg då jag hinner med det och helt klart ska du blogga när du känner för det och för din egen skull skit i de dumma kommentarerna. Håret ditt är riktigt långt och snyggt tycker jag även mitt har växt ut men har en annan kvalitet än tidigare vilket jag inte helt vant mej vid ännu... Hoppas du hinner njuta litet i solen efter jobbet. Ha det gott! Kram från Elisabeth i Göteborg

2010-06-28 @ 15:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0