S:t Eriksplan


Nu och en månad framåt bor jag på S:t Eriksplan! Jag har fått hyra en kompis lägenhet, och nu får jag äntligen prova på hur det är att bo i Stora Staden Stockholm, och jag trivs redan som fisken i vattnet! Jag firade min "flytt" med att hämta upp sushi från RAW, bara ett stenkast från lägenheten. Sen blev det en tur ner till Karlbergkanalen för att "reka lite" haha!

Jag rådiggar verkligen hans lägenhet! Sen så är det inte fy skam att det är gångavstånd till Stephis lägenhet, eller att Anna bara bor två tunnelbanestationer härifrån. Sen att det är lätt att ta sig både till jobbet och hem till mamma och pappa! I like!

Kommentarer
Postat av: nco

Prova Esa-sushi mitt emot 7-11 vid steriksplan. Personalen kan verka lite udda men när man har varit där några gånger så märker man hur fina det är. Dr har alltid helt perfekta avokado bitar och yakunikun är gudomlig!

2010-07-11 @ 21:20:44
Postat av: JohannaMariaMs

Det lät inte heller helt fel, det lät absolut värt ett besök! Älskar avokadosushi.. Yummi! :)

2010-07-11 @ 21:35:48
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vad härligt att få rå om sig själv och testa på nya saker :)

2010-07-12 @ 07:51:06
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Härligt! Grattis! Du får jobba på att få bo där längre ;) Kramar

2010-07-12 @ 09:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0