Söndag


Har haft en perfekt helg! I fredags såg jag och en kompis Eclipse, som förövrigt var grymt bra! Efter filmen gick vi hem till mig och tog några glas vin och snackade skit. Igår tog jag bussen till landet, så igår solade jag och läste, badade och åkte båt. Åt god middag och lyssnade på den fladdermöss-koloni som bor i väggen på huset, det var skitcoolt, vi räknade hur många som flög ut, men vi slutade efter typ 40 st! Sen så kollade jag upp mot väggen och ser att det hänger en liten, liten fladdermusbebis på väggen! Han var så liten, alldelse kal, haha, han hade ingen päls på kroppen som de vuxna hade, men han var skitsöt! Hann ta några bilder på han, men de blev tyvärr suddiga, han inte ta flera innan han klättrade tillbaka in i väggen.. 



Nelson, Isabelle och jag på vår racebåt :)


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Låter som en härlig helg. :)

2010-07-05 @ 15:20:44
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Elisabeth (Fisabeth)

härligt och vad häftig med alla fladdermössen.Fanns det så många!!!

2010-07-05 @ 17:52:06
URL: http://johannamariams.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0