Sömnbrist...?


Har sovit skitdåligt inatt! Hade jättesvårt att somna, låg och vände och vred på mig hur länge som helst.. Sen vaknade jag till imorse och hade precis gosat in mig i täcket igen då ringer klock-helvetet. Så då var det bara att pallra sig upp och in i duschen. Planen var att tvätta håret, så jag hoppade in i duschen och gjorde det jag skulle.

Sen skulle jag blåsa håret med inser att det fortfarande känns skitigt, orkar inte bry mig om det, utan jag sätter upp håret i en minitoffs och beger mig till bussen. Väl på kontoret så pratar jag med en kollega och berättar att jag tycker att det är så konstigt att håret fortfarande känns skitit, hon tror att jag kanske glömt skölja ut allt schampo, men då slog det mig - J a g  g l ö m d e  j u  a t t  a n v ä n d a  s c h a m p o ,  j a g  b l ö t t e  j u  b a r a  h å r e t ! !

Då var det inte så konstigt att håret kändes fett och äckligt, haha! Sovit dåligt or what? 


Kommentarer
Postat av: Yasmina

Shit, visa bild på jeansskjortan den var apsnygg!!

2010-07-06 @ 08:40:07
Postat av: Camilla

Haha, det låter som en måndags morgon ;-)



Hoppas att du får en bättre dag trots starten på dagen. <3



Kram

2010-07-06 @ 09:00:07
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, håller med om att det låter som en typisk måndagsmorgon ;)

2010-07-06 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0