Shit, shit, shit!


Nu är det snart dags för Malin att "ploppa" ut bebis nummer två! Systeryster ringde nyss och sa att jag nog bör packa min lilla övernattningsväska, för här kan det gå undan! BM trodde att det eventuellt kan ske redan nästa vecka! Det pirrar verkligen i hela kroppen, tänk att få vara med på något så häftigt som en förlossning! Vilken upplevelse.. Att få vara där med Malin, att dela den upplevelsen med henne. Att få vara en utan de första att träffa det lilla underverket. Att klippa navelsträngen. Att snusa nyfödd bebis ♥





Här är lilla Isabelle bara tre veckor gammal. Tänk att hon idag är en stor tjej på snart 2,5 år ♥


Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken lycka att få uppleva något sådant!

2010-07-30 @ 14:48:55
Postat av: Anonym

Åhhhh... det är nog det häftigaste jag har varit med om faktiskt.

Jag fick vara med när min syster fick sin bebis (pappan valde att lämna innan hon fick)

Att klippa navelsträngen är ungefär som att klippa i fläskfile´

Maria

2010-07-30 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0