MALAYSIA


Shit vad jag är trött. Så fruktanvärt äckligt, sunkigt trött. Igår när jag kom hem så la tvättade och diskade jag, och småpulade lite i lägenheten. Sen bestämde jag mig för att lägga mig i soffan och kolla på tv. Inget bra beslut. Somnade och sov som en stock tills klockan var 10, då gick jag upp, borstade tänderna och gick och la mig sen igen.

Nu är det bara 2,5 veckor kvar tills S E M E S T E R ! !  Den är så jäkla efterlängtad!! På tal om semester, jag och Anna funderar på att åka till Malaysia i januari, så om ni har några tips får ni jättegärna slänga iväg en kommentar eller ett mail!

Vi planerar att vara där i två veckor. Vi vill börja med sol och bad i några dagar, sen Kuala Lumpur, och sen avsluta med sol och bad. Paradisstränder, snorkling och dykning är ett måste, men även dagsutflykter till djungeln eller andra sevärdigheter. Så har ni själv varit i Malaysia, eller ni känner någon som varit eller någon som ska, som kan ge oss bra tips,  h o j t a  t i l l  : )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Har själv aldrig varit i Malaysia, men jag har hört att det ska vara helt fantastiskt :)

2010-07-20 @ 13:50:16
Postat av: Felicia

Hej! Jag har varit i Malaysia 2 gånger och det ÄR helt fantatiskt, precis så som man föreställer sig! Hinner inte just nu, men kan skicka iväg ett mail senare med lite tips om fina öar och bra boende i KL. Kram

2010-07-20 @ 18:40:30
Postat av: Ida

Hej! Jag var i Malaysia tre veckor i februari i år. Har förslag på lägenhet på Borneo, måste bara leta igenom mailen för namnet så hör av dig om du är intresserad :-). Ett måste i mina ögon är att bestiga Mount Kinabalu - det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv fysiskt men helt klart värt upplevelsen!

2010-07-20 @ 19:28:42
Postat av: JohannaMariaMs

Åååh jag vore jättetacksam om ni kunde skicka iväg ett mail om sevardigheter, boende och tips i KL och Malaysia! Tack snälla ni! :)

2010-07-20 @ 22:33:34
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Ponyo

Malaysia låter helt fantastiskt. :)

2010-07-21 @ 19:36:44
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0