Landet


Jag har nu bestämt mig för hur jag ska göra i helgen. Jag åker till landet :) Men är det inte typiskt då, att det är flera som drar i en här hemma, det är myskvällar, bruncher, drinkar, party och shopping som vänner ville göra. Så jag har varit lite tveksam.. Samtidigt så vet jag att jag behöver en lugn helg med god mat, kanske kolla en film eller två och bara få njuta över att vara på landet!

Så, nu vet ni i allafall om mina planer.. Så under helgen kommer det nog att bli få inlägg på bloggen, (vilket det iof alltid blir under helger...) Men det är ni ju vana vid ;)

Ha en underbar helg vänner! ♥



Jag håller mina tummar för solen, trots en molnig himmel, ska titta fram - Jag hoppas på att få sola. Jag hoppas på ett glas vin på trappan. Jag hoppas på qualitytime med mamma, pappa och Isabelle och "lillebror" Nelson förstås. Jag hoppas på att få läsa en bra bok, äta god mat och bara njuta av att det är helg...


Kommentarer
Postat av: Ponyo

Hoppas du får en härlig helg. :)

2010-07-23 @ 17:36:08
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Christina

Tycker det låter som en utmärkt helg. Ibland behöver man bara vara och ta det lugnt. Gärna i sällskap av ett glas gott vin ;)

2010-07-24 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0